wtorek, 16 czerwca 2015

Troll's Summer Giveaway 2015

...czyli nowa edycja akcji "Komu, komu". Nadal mam do oddania liczne gry (głównie indyki i klasyki) w postaci kodów Steam (choć nie tylko).

NOT Steam Summer Sale

Szanowny P.T. Czytelniku. Jeśli chcesz wziąć udział w akcji, skorzystaj z poniższej instrukcji.

Krok 1: Wybierz sobie coś z listy

I. Steam gifty:
2x The Ship - 2 Pack Gift (w skład zestawu wchodzą: The Ship: Murder Party i The Ship: Single Player)

II. Klucze Steam:

DungeonLand (Uwaga! Klucz powinien dać dostęp do All Access Pass)
Age of Empires II HD: The Forgotten (Uwaga! Wymaga posiadania podstawowej wersji gry na Steam!)

III. Klucze Origin:

Mirror's Edge

Wszystkie linki prowadzące do sklepu Steam mają charakter wyłącznie informacyjny - nie sprzedaję gier, a w szczególności - nie jestem partnerem Steama. Oferowane gry pochodzą z różnych wyprzedaży itp. Jeżeli mam do zaoferowania więcej niż 1 klucz - zostało to wyraźnie zaznaczone.

Krok 2: Poinformuj trolla

Zamieść komentarz pod tą notką lub pod odpowiadającym jej wpisem na Facebookowym fanpejdżu. Z uwagi na chęć zachowania pełnej przejrzystości akcji - będę realizował wyłącznie zgłoszenia przekazane w jeden z tych sposobów. Komentarz winien zawierać nazwę gry (gier) i preferowany sposób kontaktu. Jeśli chcesz żebym skontaktował się mailowo - podaj adres email. Jeśli wolisz kontakt via Steam - dodaj mnie do listy znajomych. Jeśli wolisz kontakt via Facebook - zaznacz to w komentarzu na FB. Jeżeli więcej niż jedna osoba zgłosi się po dany klucz - decyduje kolejność zgłoszeń (wg czasu publikacji komentarza).

Krok 3: Poczekaj aż troll się odezwie

Postaram się możliwie szybko zrealizować zamówienie. Otrzymasz ode mnie (za pośrednictwem wybranej w Kroku 2 metody kontaktu) albo konkretny klucz do aktywacji na Steamie/Originie, albo link do gifta na stronie Humble Bundle. W przypadku giftów z HB - postępuj uważnie i zgodnie z otrzymaną instrukcją. Nie będę miał możliwości ponownego wygenerowania kluczy/linków do giftów. Wybieraj rozważnie.

Dołożyłem starań, żeby upewnić się, że wszystkie klucze są dostępne, jednakże nie mam absolutnej 100% pewności (szczególnie w przypadku starszych pozycji).

Krok 4 (OPCJONALNY): Przekaż dotację na renowację Mostu

Wszystkie klucze oferowane są za darmo, bez żadnych warunków dodatkowych. Jeżeli jednak odczujesz nieodpartą chęć odwdzięczenia się - skorzystaj z zamieszczonego na końcu niniejszej notki przycisku do przekazania dotacji (via PayPal). Sam zdecyduj jaką kwotę (w PLN) przekażesz. Całkowita kwota dotacji zostanie wykorzystana na prezent dla trolla: książkę, film lub grę. Niniejszym troll deklaruje, że zrecenzuje zakup w jubileuszowej notce o numerze 100. Jeżeli zakupów będzie więcej - troll zastrzega sobie prawo do zrecenzowania tylko jednego z nich (ale o innych poinformuje).
Żadne dane donatorów (w tym: wysokość poszczególnych wpłat) nie zostaną podane do publicznej wiadomości. Przycisk dotacji pozostanie w niniejszej notce aż do czasu zakończenia akcji rozdawania kluczy (aż rozdam wszystko). Skorzystanie z przycisku dotacji jest całkowicie dobrowolne.

Za wszystkie ewentualne dotacje troll z góry dziękuje.

7 komentarzy:

  1. Hej.
    Interesowały by mnie te pozycje:
    Age of Empires II HD: The Forgotten
    Time Mysteries: Inheritance - Remastered
    The King of Fighters XIII Steam Edition
    Beatbuddy: Tale of the Guardians

    Pozdrawiam

    http://steamcommunity.com/id/Shaowu_PL/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chętnie wziąłbym psychonauts i space chem.

    mój steamid: trollik

    OdpowiedzUsuń
  3. spodobał mi się opis Morningstar: Descent To Deadrock.
    chętnie poznam tę grę bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. X-COM: Terror from the Deep
    X-COM: Apocalypse
    Beyond Divinity

    Prosiłbym o te gierki :)
    http://steamcommunity.com/profiles/76561198113080743 < Mój steam

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przygarnę Hektora. Steam id: xfalka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Steam głupieje (There are no users that match your search). Wyślij mi zaproszenie via mój profil (link w poście). Hektor zarezerwowany.

      Usuń
  6. Divine Divinity. Vencik

    OdpowiedzUsuń